Forum =GRB= Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Jarmark Św. Jakuba oraz zlot miłośników ASG Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
XIR
Weteran



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 141 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:51, 08 Lip 2012 Powrót do góry

Grupa Realizacyjna Beton wraz z Miejsko-Gminnym ośrodkiem kultury w Murowanej Goślinie ma zaszczyt zaprosić serdecznie wszystkich maniaków ASG na wydarzenie które odbędzie się w dniach 21-22.07.2012 na terenie Murowanej Gośliny i Puszczy Zielonki. Wydarzenie to składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest jarmark Św. Jakuba na którym to odbędzie się między innymi parada ekip ASG, kill-house w pobliskiej szkole z elementami konkursu i nagrodami dla najlepszej ekipy ASG, pokazy taktyki, sztuk walki itp... Drugim zaś będzie scenariusz mil-sim na terenie puszczy zielonki. Scenariusz rozpoczyna się w nocy z 21/22.07 o godzinie 00.00 i trwa aż do godziny 18.00. Scenariusz obfituje w wiele trzymających w napięciu akcji a organizatorzy zadbaja abyście się nie nudzili. Very Happy



Grupa Realizacyjna BETON z Murowanej Gośliny ma zaszczyt zaprosić maniaków ASG na Operację "MOLON LABE" 21/22.07.2012

Pewna grupa skrajnych nacjonalistów weszła w posiadanie groźnego wirusa nowej generacji. Porwali również grupę naukowców odpowiedzialnych za jego stworzenie, wszystko wskazuje na to, że zamierzają dokonać ataku terrorystycznego na miasta zachodnie. Sprawa ta wymaga szybkiej i zdecydowanej reakcji, tym bardziej, że wirus powstał w zachodnich laboratoriach... Rosjanie są żywo zainteresowani przechwyceniem tej nowinki z dziedziny broni biologicznej, niespecjalnie zależy im na szczęściu zachodu. NATO zamierza przeprowadzić tajną misję odzyskania lub zniszczenia dowodów ich badań, które nie mogą dotrzeć do opinii publicznej.



Operacja "Molon Labe" (chodźcie i wejście)
- 4 zwaśnione strony (rosja, nato, terrorysci, milicja)
- tajemniczy wirus
- konwoje
- obozy jenieckie
- zamachy terrorystyczne
- obozy jenieckie

Dodatkowo Smile w trakcie gwarantujemy ciepły posiłek dla uczestników .
Dla tych którzy zadeklarują swój udział w jarmarku dzień wcześniej przewidziane są dodatkowe atrakcje Twisted Evil oraz miejsce na rozbicie namiotu z zapleczem socjalnym ogniskiem itp...
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 18.07.2012 na adres mailowy [link widoczny dla zalogowanych]

W zgłoszeniu należy podać:

Ksywa
Imię i Nazwisko
Wiek
nazwa Teamu
Czy piszecie się na nocny scenariusz.
Frakcja (rosja, nato, terrorysci)

Wpisowe wynosi 15 zł od osoby płatne na miejscu Arrow regulamin oraz szczegółowy scenariusz dostępny po rejestracji -limit osób 120- Limit wiekowy od 16 lat z pisemna zgodą rodziców lub wraz z pełnoletnim opiekunem, który musi dostarczyć deklarację opieki nad nieletnim. Brak limitu amunicji i fps. Zadania dla poszczególnych grup są tajne aż do dnia scenariusza. Zapisy do poszczególnych frakcji są w osobnym poście, możliwe że niektóre zapisy będą przenoszone do innych frakcji, zależy to liczebności frakcji.

Scenariusz jest dla osób, lubiących wyzwania, nie będzie łatwo Smile włożyliśmy w to dużo pracy Wink powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez XIR dnia Czw 21:07, 12 Lip 2012, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Mati




Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:59, 12 Lip 2012 Powrót do góry

I. Zasady bezpieczenstwa

Srodki ochrony oczu:
Wszyscy gracze airsoft dokladaja najwyzszej starannosci, by spotkania i walki airsoft byly pozbawione jakichkolwiek zagrozen dla zycia i zdrowia uczestników oraz osób postronnych.
Kazdy gracz airsoft zobowiazany jest posiadac w trakcie walk airsoft srodki ochrony oczu, jako organu najbardziej narazonego na uszkodzenia. Srodki ochrony oczu powinny byc wytrzymale na postrzal z amunicji ASG z bliskiej odleglosci, ze wszelkiego typu broni ASG.
Kazdy gracz airsoft, w przypadku watpliwosci dotyczacych skutecznosci stosowanych srodków ochrony oczu, zobowiazany jest do przeprowadzenia testu wytrzymalosci, polegajacego na oddaniu strzalu / serii strzalów, do majacego miec zastosowanie srodka ochrony, z bliskiej odleglosci, z najmocniejszej, dostepnej broni ASG. W szczególnosci dotyczy to srodków ochrony oczu, których przeznaczenie jest inne niz do airsoft.
Srodki ochrony oczu musza byc zalozone przez uczestnika airsoft przez caly czas trwania walk airsoft. Zdjecie srodków ochrony moze nastapic wylacznie w strefie bezpieczenstwa.
Gracz airsoft, który zdejmie srodki ochrony oczu poza strefa bezpieczenstwa, moze byc upomniany przez kazdego z pozostalych graczy. Nie zastosowanie sie do upomnienia badz ponowne upomnienie, stanowi podstawe do wykluczenia tego gracza z dalszych walk airsoft.

Spozywanie alkoholu i zazywanie srodków odurzajacych
W trakcie trwania walk airsoft obowiazuje bezwzgledny zakaz spozywania alkoholu oraz zazywania srodków odurzajacych.
Spozywanie alkoholu jest dopuszczalne wylacznie po ogloszonym zakonczeniu wszystkich walk airsoft.
Uczestnik walk airsoft, spozywajacy w trakcie ich trwania alkohol lub uzywa srodków odurzajacych, moze byc natychmiast i nieodwolalnie wykluczony ze wszystkich walk airsoft.

Zabezpieczenie terenu walk airsoft pod wzgledem materialnym:
Teren walk airsoft, przed jego wykorzystaniem, powinien byc sprawdzony pod wzgledem bezpieczenstwa przez organizatora walk.
Szczególnemu sprawdzeniu winny podlegac nastepujace elementy:

istnienie ukrytych dziur, jarów, zalomów mogacych stanowic zagrozenie dla uczestników,
istnienie przedmiotów (wystajace prety, potluczone szklo itp.) mogacych stanowic zagrozenie dla uczestników,
dostepnosc terenu dla osób trzecich, co moze stanowic zagrozenie bezpieczenstwa tychze osób,
miejsca stanowiace jakiekolwiek zagrozenie, winny byc oznaczone, w miare mozliwosci, w widoczny sposób,


Zabezpieczenie terenu walk airsoft pod wzgledem formalnym:
uczestnicy lub organizator walk airsoft sprawdza czyja wlasnosc stanowi teren tychze walk, lub pod czyim znajduje sie zarzadem i uzgadnia mozliwosc prowadzenia tam walk,
dodatkowo, o walkach airsoft powinny byc powiadomione wlasciwe sluzby porzadkowe (policja, straz lesna itp.), informujac przy tym, na czym te walki polegaja,

Inne srodki ochrony i bezpieczenstwa:
Na miejscu walk airsoft powinna znajdowac sie apteczka pierwszej pomocy. W przypadku walk airsoft, gdzie organizator jest okreslony, obowiazek zapewnienia apteczki pierwszej pomocy spoczywa na organizatorze.
Dodatkowo na miejscu walk airsoft powinien znajdowac sie jakikolwiek srodek lacznosci zewnetrznej (np. telefon komórkowy) dla mozliwosci wezwania pomocy w przypadku zaistnienia wypadku. W przypadku walk airsoft, gdzie organizator jest okreslony, obowiazek zapewnienia srodków lacznosci zewnetrznej spoczywa na organizatorze.

Wszelkie inne srodki ochrony, takie jak: helmy, kaski, nalokietniki, nakolanniki, rekawice ochronne, ochraniacze na zeby, sa zalecane do stosowania. Ich uzywanie lezy w gestii uczestnika.

II. Zasady zwiazane z zachowaniem porzadku publicznego oraz obowiazujacych norm prawnych

Noszenie broni ASG w miejscach publicznych powinno odbywac sie z uzyciem pokrowców, opakowan lub w inny sposób, zabezpieczajacy bron ASG przed widokiem publicznym.
Wydobywanie, strzelanie, celowanie lub jakiekolwiek inne uzycie broni ASG w miejscu publicznym moze byc uznane za naruszanie zasad airsoft i powodowac wykluczenie dopuszczajacego sie tego gracza airsoft ze wszelkich spotkan i walk airsoft.
Noszenie mundurów i oporzadzenia uzywanego w airsoft w miejscach publicznych jest dozwolone, za wyjatkiem przypadków, gdy pozostaje to w sprzecznosci z prawem powszechnie obowiazujacym ( mundury i wyposazenie, a takze symbole i oznaczenia, zastrzezone dla okreslonych formacji, takich jak: wojsko, policja itp.).

III. Zasady uzywania broni bialej w ASG

Bron biala (noze, sztylety, bagnety ) moga, za zgoda pozostalych uczestników, stanowic czesc umundurowania lub wyposazenia gracza airsoft.
Zabronione jest uzywanie broni bialej podczas walk airsoft, poprzez jej dobywanie w jakimkolwiek celu. Uczestnik, który dobywa broni bialej podczas walk airsoft moze byc natychmiast i w sposób nieodwolalny wykluczony z dalszych walk airsoft.
Dobywanie broni bialej moze nastapic wylacznie w strefie bezpieczenstwa i wylacznie w sposób nie zagrazajacy zyciu i zdrowiu uczestników.

IV. Zasady uzywania srodków pirotechnicznych lub srodków pozoracji pola walki

Uzywanie srodków pirotechnicznych lub srodków pozoracji pola walki jest niedopuszczalne w walkach airsoft, za wyjatkiem zapisu punktu 2.
W wyjatkowych przypadkach, gdy organizator walk airsoft dopusci uzywanie srodków pirotechnicznych lub srodków pozoracji pola walki, powinno to sie odbywac w sposób kontrolowany, wykluczajacy mozliwosc zaistnienia nieszczesliwego wypadku. Organizator okresla zasady uzywania srodków pirotechnicznych lub srodków pozoracji pola walki w opublikowanym przez siebie regulaminie walk airsoft.

V. Zasady trafień:

Każde trafienie nawet w cześć umundurowania czy oporządzenia wyłącza z gry. Wyciągamy czerwoną szmatę, unosimy rękę do góry krzycząc „Dostałem!”. Ranny nie może ruszać się z miejsca trafienia przez 5 min, jeżeli do tego czasu nie znajdzie go medyk schodzi do respa, jeżeli w ciągu tych 5 min dotrze do niego medyk przeciwnika, zostaje jeńcem i trafia do obozu jenieckiego skąd można go potem odbić, bądź może próbować ucieczki. W trakcie ucieczki nie może używać broni gdyż teoretycznie takiej nie posiada J dopiero po dotarciu do swoich może zacząć używać broni. Trafienie w broń eliminuje ją z użycia, naprawić ją może w terenie tylko technik lub sam gracz w respie. Każdy medyk może rozstawić szpital polowy jednak po jego rozstawieniu nie może udzielać pomocy w terenie, musi prowadzić szpital polowy i nie może wtedy brać udziału w walce. Można zniszczyć szpital polowy przez klepnięcie medyka który go rozłożył, nie strzelamy do niego!!! Medyk leczy rannego poprzez zawiązanie mu bandaża na prawej ręce. W szpitalu polowym po uzbieraniu się 3 osób medyk wypuszcza ich do dalszej gry. Nie strzelamy z ani do respa czy też szpitala polowego!!!! Z każdego respa jak i szpitala polowego w teren prowadzi korytarz oznaczony taśmą o dł. ok. 10m dopiero za tym korytarzem można używać broni. Rannych w terenie można dobijać przez klepniecie lub ponowne oddanie strzału po wyciągnięciu przez rannego chusty jednak z odległości nie mniejszej niż 20m. Staramy się unikać trafień w głowę, to ma być dobra zabawa a nie masakra!!! Nie wystawiamy samej repliki zza przeszkód i nie strzelamy na oślep. Jeżeli jest taka możliwość i odległość jest niewielka można zabić bez strzału mówiąc „nie żyjesz” chodzi tylko o to by nie strzelać do siebie z zaledwie kilku metrów. Osoby które nagminnie będą łamać powyższe zasady będą usuwane ze zlotu w trybie natychmiastowym oraz będą umieszczone na liście osób niepożądanych u nas jak i na stronach zaprzyjaźnionych ekip i zlotów. Całą ta zabawa polega na uczciwości i nikt z nas nie chce tu „terminatorów” ani sadystów!!! Jeżeli ktokolwiek widzi osobę naruszającą zasady może poinformować organizatorów a od delikwenta rządac numeru zlotowego celem jego identyfikacji.

VI. Zasady korzystania ze srodków lacznosci

Dopuszczalne jest korzystanie ze wszelkich srodków lacznosci.
Organizator walk airsoft moze zastrzec na swój uzytek okreslone przez siebie kanaly. Nie moga one byc uzywane przez pozostalych uczestników.

VII. Zasady organizowania walk airsoft - regulaminy

Walki airsoft, zwane dalej "imprezami", o charakterze zorganizowanym i o zasiegu ogólnopolskim, powinny byc opatrzone, przygotowanym przez organizatora i podanym do publicznej wiadomosci, Regulaminem Imprezy.
Z zachowaniem podstawowych zasad dotyczacych bezpieczenstwa, organizator ma prawo do swobodnego okreslania zasad obowiazujacych w trakcie trwania imprezy.
Wszyscy uczestnicy imprezy sa zobowiazani do bezwzglednego przestrzegania zasad ustalonych w regulaminie, pod rygorem usuniecia z imprezy bez zwrotu poniesionych kosztów.

VIII. Sprawy inne

Zaden gracz airsoft nie moze byc dyskryminowany z powodu rodzaju i typu posiadanej broni ASG, umundurowania i wyposazenia. Jednakze kazdy gracz airsoft dba o to, by jego umundurowanie i wyposazenie nie odbiegalo w razacy sposób od norm umundurowania i wyposazenia powszechnie uznanych i przestrzeganych w airsoft, a takze od przyjetego przez organizatorów klimatu rozgrywki (w tym sensownosci scenariusza).
Milosnikiem i sympatykiem airsoft moze byc kazda osoba, bez wzgledu na wiek, plec i rase.
W spotkaniach, walkach i imprezach airsoft moga uczestniczyc osoby, które ukonczyly 18 lat i posiadaja pelna zdolnosc do czynnosci prawnych.
W przypadkach szczególnych, w spotkaniach, walkach i imprezach airsoft moga uczestniczyc osoby, które ukonczyly 16 lat i posiadaja pisemna zgode rodziców / opiekunów, wedlug ustalonego wzoru.

IX. Postanowienia koncowe

Niniejszy zbiór zasad nie stanowi prawa w powszechnym rozumieniu.
Stosowanie okreslonych w niniejszym zbiorze zasad, stanowi dbalosc o rozwój airsoft w Polsce, poszanowania dla calego srodowiska airsoft, a takze dla panujacych w tym srodowisku dobrych obyczajów. Z tego wzgledu, zbiór niniejszy stanowi zbiór zasad obowiazujacych w srodowisku airsoft w Polsce i zwany jest umownie "Prawem ASG".
Stworzenie niniejszego zbioru ma sluzyc ujednoliceniu zasad stosowanych w calym srodowisku airsoft.
Niniejszy zbiór opracowany zostal na podstawie istniejacych dotychczas i ogloszonych zasad oraz na podstawie wypowiedzi wielu osób ze srodowiska airsoft. Twórcy zaznaczaja, iz dolozyli wszelkich staran, by ten zbiór zapewnil równe szanse dla wszystkich milosników airsoft i pozwolil zapobiec wszelkim sporom i nieporozumieniom.




------------------------------------------------------------------------




Regulamin rozgrywek, manewrów itp. itd. AirSoft'owych!


Podstawowe:
 Bez gogli/okularów nie przystępujemy do manewrów!
 Nie ściągamy gogli/okularów na terenie walki, bez względu na to czy żyjemy czy nie.
 Jeśli podczas wymiany ognia w pobliżu pojawią się cywile, sygnalizujemy to i przerywamy walkę.

Strzelanie:
 Nie strzelamy na oślep! (tj. nie wystawiamy samej lufy/karabinu zza ściany).
 Staramy się nie celować w głowę oraz w twarz.
 Nie strzelamy w miejscu respawnu, w miejscu zbiórki.
 Podczas rozgrywki nie strzelamy z nudów do puszek itp...
 Bronią posługujemy się jak prawdziwą, palec ze spustu i uważaj gdzie celujesz!.

Zachowanie na polu walki:
 Walczymy do końca cały czas starając się realizować scenariusz, nie poddajemy się.
 Słuchamy organizatora, ściśle trzymamy się scenariusza!
 Słuchamy rozkazów wyznaczonego dowódcy.
 Pełna mobilizacja podczas manewrów.
 Staramy się zachować pełen realizm i profesjonalizm.
 Podczas marszu nie rozmawiamy o „różnych” tematach.
 Czołgamy się, biegniemy, kucamy robimy wszystko, co każe dowódca!

Pozostałe:
 Nie spożywamy trunków wysoko procentowych.
 Gdy znajdujecie - widzicie zostawiony sprzęt zabierajcie go i kiedy zbierze się cala grupa mówicie ze wzięliście i zwracajcie właścicielowi.
 Staramy się maksymalnie skracać przerwy między scenariuszami.
 W drodze na manewry replika powinna być przenoszona w niewidoczny sposób (zawinięta w szmaty lub mundur, schowana do pokrowca, schowana do plecaka itp)




KAŻDY BIORĄCY UDZIAŁ W MANEWRACH MUSI MIEĆ NA WYPOSAŻENIU BANDAŻ ORAZ KAWAŁEK JASKRAWEGO MATERIAŁU!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mati




Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:01, 12 Lip 2012 Powrót do góry

Przebieg zlotu
Start scenariusza o godzinie 24:00 21.07.2012/22.07.2012
(nocny scenariusz dla osób chętnych)
Scenariusz Główny:
- Rozpoczęcie rejestracji dla graczy od godziny 8:00 22.07.2012
- Start scenariusza głównego o godzinie 10:00
- Od godziny 12:00-13:00 będą wydawane posiłki dla graczy w miejscu wyznaczonym przez organizatora*

*Posiłki będą wydawane osobą zarejestrowanym przez internet



UWAGA !
MAIL REJESTRACYJNY ZOSTAŁ ZMIENIONY NA [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mati dnia Czw 18:42, 12 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
XIR
Weteran



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 141 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:57, 16 Lip 2012 Powrót do góry

21.07.2012 Baza NATO gdzieś w Europie. Oficjalnie to typowa baza wojskowa, nieoficjalnie laboratorium pracujące nad nowym wirusem. Grupa terrorystów szykuje niespodziewany atak na tą placówkę...

Porywają 3 naukowców oraz bliżej nieokreśloną ilość wirusa w wersji bojowej. Światu grozi biologiczny holokaust... Jeżeli zmuszą naukowców i będą mieli dość czasu, opracują własną technologie produkcji wirusa. Szybka reakcja to jedyna szansa na ratunek...

Teren działań jest bardzo zróżnicowany, las, pola, stawy, zarośla. Nie będzie łatwo ale wojna nie wybiera... Lotnictwo każdej ze stron obrało sobie zbiorniki wodne jako najbardziej charakterystyczne punkty dla zrzutów, trzeba je odpowiednio zabezpieczyć. Wywiady NATO i Rosji donoszą że terroryści przy wsparciu technicznym Iranu testują nowe rakiety. Gdzieś w terenie działań utracili jeden pocisk. Był uzbrojony w głowicę z wirusem bądź innym ładunkiem BMR. Nie będą ryzykować jej odzyskania ale z pewnością jej szukają by zniszczyć lub zabezpieczyć. W okolicy znajduje się działająca wyrzutnia pocisków, może być użyta przeciwko miastom zachodu. Terroryści nie dysponują odpowiednimi ładunkami niszczącymi do całkowitej neutralizacji wirusa, jeżeli zdetonują jeden z pocisków na ziemi dojdzie do skażenia i wybuchu epidemii...

W nocy dzieją się dziwne rzeczy, słychać hałasy, strzały... Terroryści działają w ternie i szykują swoje instalacje... To czas kiedy można dokonać rozpoznania i namierzyć cele na główny atak za dnia. nie wiem czy warto w nocy ich likwidować gdyż mogą mieć większe siły w odwodzie i szybko zniknąć w puszczy ukrywając ważne cele, których już nie zlokalizujecie. To czas na zbieranie informacji i zajęcie pozycji. Uważajcie na rywali, którzy też polują. Po nich nikt nie zapłacze a mniej ich będzie nad ranem Smile Unikajcie lokalnej milicji, z nimi zawsze wiąże się rozgłos, lepiej żeby media się nie dowiedziały kto tu się bije, pamiętajcie że was tu nie ma, globalny konflikt wisi na włosku...

Każda ze stron dysponuje 2 technikami, tylko oni mogą obsługiwać pociski oraz każde kluczowe urządzenia w scenariuszu. Technicy po trafieniu mogą respawnować się tylko w głównym respie grupy. Technicy sa specjalnie oznakowani.

Naukowcy ubrani są w białe kombinezony i tylko oni mogą obsługiwać urządzenia z wirusem. Jeżeli zlokalizujecie pociski uzbrojone w wirusa lub inne urządzenie z bronią biologiczną, musicie go pilnować i nie możecie przenosić bez udziału przynajmniej jednego naukowca.

Wirus - wirus oznakowany jest fluorescencyjną farbą i znakiem biohazard. Dym z racy dymnej oznacza uwolnioną chmurę z wirusem, każdy kto znajdzie w jej zasięgu nie żyje!!!

W scenariuszu biorą udział osoby oznakowane kamizelkami odblaskowymi, pomarańczowe i żółte. Mogą oznaczać atak biologiczny lub nalot bombowy, ostrzał artyleryjski. Osoby przez nie wskazane, schodzą do głównego respa jako zabici. Oznakowane kamizelkami osoby używają pirotechniki.

Konwoje - można z nich uzyskać ciekawe informacje, towary, pieniądze, technologie, każdy konwój może mieć osłonę czołgu, można go zniszczyć przez wysadzenie, na jego burcie znajduje się ładunek wybuchowy, wystarczy wyjąć zawleczkę Smile

Najemnicy - są neutralni nie angażują się w walkę, nie atakujcie ich!!! Jeżeli biorą udział w walce to tylko pod banderą jednej ze stron. od nich możecie oczekiwać pomocy jednak nic za darmo Smile dysponują wszelki wsparciem jakie tylko może wam się przydać. lotnictwo, artyleria, technicy, obóz jeniecki, technologie, informacje, transport dla odnalezionych rakiet. Mogą być wynajmowani do walki po waszej stronie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziemo




Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: R-Team Poznań

PostWysłany: Wto 17:54, 17 Lip 2012 Powrót do góry

2 pytania:

1. Czy stronom będą dostarczone mapy terenu?

2. Co z oznaczeniem trupów w nocy? Standardowo czerwona lampka, każdy we własnym zakresie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XIR
Weteran



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 141 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:43, 18 Lip 2012 Powrót do góry

Będą mapy dla stron, natomiast trupy znakuja się we własnym zakresie, w nocy czerwona lampka za dnia czerwona szmata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XIR
Weteran



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 141 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:54, 19 Lip 2012 Powrót do góry

mapka z dojazdem na pole namiotowe i miejsce rejestracji uczestników.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziemo




Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: R-Team Poznań

PostWysłany: Nie 21:08, 22 Lip 2012 Powrót do góry

Panie i Panowie, jeszcze raz dzięki za imprezę i czekamy na twórcze rozwinięcie tematu Wink

Kilka pstryków: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
łodyga




Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:42, 24 Lip 2012 Powrót do góry

Kiedy reszta zdjęć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XIR
Weteran



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 141 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:41, 27 Lip 2012 Powrót do góry

Kolejne foteczki Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)